Bezpieczny odbiór przesyłki

Podajemy kilka zasad postępowania przy odbiorze przesyłki, które pozwolą uniknąć problemów i pomogą przyspieszyć proces reklamacji, jeśli zaistnieje taka konieczność.

  1. Przy odbieraniu przesyłki, sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
    • Opakowanie zewnętrzne nie powinno nosić śladów uszkodzeń, wgnieceń, dziur. Pudełko powinno być nienaruszone i zamknięte, a taśma firmowa nie może być przerwana ani przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka, powinny być dostarczone jednocześnie. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy i odbierz paczkę.
    • Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki.
    • Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem, podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.
  2. Sprawdź zawartość przesyłki
    • Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.
    • Jeśli masz zastrzeżenia do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli takie występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Na protokole w polu Uwagi możesz podać wszystkie zastrzeżenia, także te - dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu, np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
    • Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
    • Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody.
    • Poinformuj sklep o zdarzeniu, kontaktując się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.
    • Tel.: 61 828 97 36
    • E-mail: serwis@afgmarket.pl
  3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera
    • Jeśli kurier odjechał, a Ty stwierdziłeś, że towar znajdujący się w środku, jest uszkodzony koniecznie zgłoś ten problem przewoźnikowi jeszcze tego samego dnia. Po zgłoszeniu, przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
    • Poinformuj sklep o zdarzeniu:
    • Tel.: 61 8289736
    • E-mail: serwis@afgmarket.pl
  4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy
    • Każde zastrzeżenie w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki musi zostać zgłoszone do AFG Computers najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera. Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy. Wyślij do nas wiadomość za pomocą poczty elektronicznej: serwis@afgmarket.pl.

Dlaczego my?

Szybka wysyłka

Wysyłka w ciągu
24 godzin

Czytaj więcej

Formy płatności

By zapewnić pełny komfort zakupów, serwis oferuje różne formy płatności

Czytaj więcej

Bezpieczeństwo

Gwarancja bezpiecznych zakupów i ochrona danych osobowych

Czytaj więcej

Kontakt

Tu znajdziesz kontakt do sklepu i ważne informacje związane z obsługą Klienta

Czytaj więcej