Formularz reklamacji
Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo?
Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.
- Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.
- Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).
Tel. 61 828 97 36
- Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
- Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres: AFG Market, ul. Jana Czochralskiego 1, 61-248 Poznań, z dopiskiem REKLAMACJA
- Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
- Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres serwis@afgmarket.pl z dopiskiem Reklamacja.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt AFG Computers dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.
- Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Formularz reklamacyjny
Dlaczego my?
Formy płatności
By zapewnić pełny komfort zakupów, serwis oferuje różne formy płatności
Czytaj więcej