Formularz reklamacji

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo?

Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.
  • Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

Tel. 61 828 97 36

  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
  • Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres: AFG Market, ul. Jana Czochralskiego 1, 61-248 Poznań,  z dopiskiem REKLAMACJA
  • Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
  • Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres serwis@afgmarket.pl z dopiskiem Reklamacja.
  • Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt AFG Computers dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.
  • Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Formularz reklamacyjny

Dlaczego my?

Szybka wysyłka

Wysyłka w ciągu
24 godzin

Czytaj więcej

Formy płatności

By zapewnić pełny komfort zakupów, serwis oferuje różne formy płatności

Czytaj więcej

Bezpieczeństwo

Gwarancja bezpiecznych zakupów i ochrona danych osobowych

Czytaj więcej

Kontakt

Tu znajdziesz kontakt do sklepu i ważne informacje związane z obsługą Klienta

Czytaj więcej